NYÍREGYHÁZÁN BELÜL INGYENES SZÁLLÍTÁS!
A megrendelt bútorokat az ország egész területére házhoz szállítjuk. Kérjük, olvassa el az általános szerződési feltélet is!
Ügyfélkapcsolat: +36 30–573–6902
Szállítási költség
Termékenként változik a termékek súlya és mérete miatt, 4000 - 14000 - 25000 Ft között. Több termék vásárlása esetén a szállítási díjak összeadódnak, bizonyos rendelési mennyiség felett elérhető kedvezményes szállítási díj, amelyről az elérhetőségeink egyikén érdeklődhet. A pontos összeg mindig fel van tüntetve amennyiben a terméket a kosárba helyezte! (Bővebb információval kapcsolatban megadott elérhetőségeinken keresztül érdeklődhet.)
Kiszállítás
Kiszállítási területek: Magyarország területén
A termékek kiszállítása saját teherautónkkal történik. A SZÁLLÍTÁSI DÍJ A KAPUIG TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁST TARTALMAZZA! Amennyiben rakodásra (a bútor házba, lakásba bevitelére) van szüksége kérjük, hogy jelezze a termék kosárba helyezését követően telefonon, e-mailben vagy írja be a megjegyzés rovatba a rendelés elküldésekor! A RAKODÁSNAK KÜLÖN KÖLTSÉGE VAN, AMELY FÜGG A BÚTORTÓL ÉS SZÁLLÍTÁSI HELYTŐL!
Továbbá az összeszerelést igénylő bútorok esetén, kollégáink előzetes jelzés alapján, többletdíj ellenében állnak rendelkezésre, mellyel kapcsolatban felmerült költség a Vevőt terheli. További információk összeszereléssel kapcsolatban a +06 30 573-6902 telefonszám kérhető.
1., ÁLTALÁNOS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
A házhoz szállítás, a rakodás költségét nem tartalmazza.
Amennyiben Ön igényli az emeletre szállítást, úgy kérjük, a szállítási adatoknál a megjegyzés mezőben annak (emelet, ajtó) pontos leírását!. A lapra szerelt termékek átadása az eredeti csomagolásban történik. A szállítási költségek (szállítás, emelet) minden esetben az áru értékének kifizetésével egy időben történik. A vásárlás véglegesítését követően munkatársunk visszaigazolást küld az Ön részére, melyben rögzíti a szállítás/átadás időpontját és költségeit az Ön által elküldött rendelés szerint. A rakodási igényét a megrendelés megjegyzés rovatában, vagy a rendelést követően írásban, e-mail formájában jeleznie kell a vásárlónak. A termékek összeszerelését cégünk előzetes jelzés hiányában nem vállalja!
Technikai okok miatt a szállítás visszaigazolása esetenként telefonon történik, így kérjük, mindenképpen adja meg elérhetőségét, hogy munkatársunk felvehesse Önnel a kapcsolatot! A termékek szállítási ideje átlagosan 3-5 hét. Kivételes esetben csúszás előfordulhat.
A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a kiszállító kollégáknak továbbítjuk. Továbbá a vásárló tudomásul veszi, hogy azoknál a termékeknél, amelyeket futárszolgálat szállít, az adatokat a futárszolgálat részére is kiadjuk.
2., Az áru átadása-átvétele
Az Optimalbutor.hu Webáruház áruforgalmi irodája az Ön által megvásárolt bútort szigorú belső ellenőrzés után, az áru minőségi besorolásának megfelelő állapotban adja át szállításra. A szállítást a Szolgáltató megbízásában álló fuvaros végzi, akitől az Ön által megjelölt helyszínen Ön vagy meghatalmazottja köteles az árut átvenni. Az átvételt nem akadályozhatja meg semmilyen körülmény sem a helyszín, sem az áru állapota...stb. miatt. Felhívjuk a figyelmét, hogy a szériagyártott bútorok esetében is eltérhet 1-3 cm-t a bútor mérete!
Amennyiben a megbízott fuvaros az árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni (tévesen megadott cím, átvevő hiánya...stb.), úgy azt visszaszállítja (ennek díja a kiszállítás díjával azonos) és a szállítási költségek megtérítéséig azt jelzálogjogon visszatartja, bérraktárba elhelyezve az áru ellenértékéig tárolja (melynek költsége 1000-3000 Ft/nap). Az ok nélkül megtagadott vagy Vevő általi hibás adatok megadásából eredő átvétel meghiúsulása esetén a Szolgáltató jogosult a fizetési meghagyásról szóló 2009. évi L. tv. alapján pénzkövetelésével kapcsolatos igényét érvényesíteni.
Átvételkor győzödjön meg a termék állapotáról és a kiegészítőkről. A termék átvétele során Ön aláírással tanusítja, hogy a bútort megfelelő, hiánytalan állapotban átvette. Amennyiben a helyszínen jelzi, hogy probléma merült fel a bútorral - vagy megsérült a szállítás során otthona (ajtófélfa, padlózat, egyéb bútor) - , akkor azt jelezze kollégánknak és jegyzőkönyvbe véve az esetet, kivizsgáljuk a problémát. Fontos, hogy MINDEN ILYEN ESETBEN TÖLTSE KI A JEGYZŐKÖNYVET, amelyet kollégáinktól kérhet! Átvételt követően nem tudunk fizikai és egyéb sérülésekre garanciát vállalni!
Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó felelőssége, a Szolgáltató visszavenni a terméket nem köteles! Amennyiben a bútor átvételekor hibát, sérülést tapasztal vagy bármilyen kifogással él, úgy azt tüntesse fel a szállítólevélen és lépjen kapcsolatba a Szolgáltató által ügyfélkapcsolattartásra kijelölt telefonszámon, ahol haladéktalanul gondoskodnak a bútor rendeltetésszerű használhatóságának biztosításáról.
Minden teljesített árura vonatkozik minimum 1 éves garancia, amely az áruhoz mellékelt garanciajegy alapján érvényesíthető.
Elérhetőség
Ügyfélkapcsolat: +36 30-573-6902
Szállítás, garancia: +36 30-573-6902
Üzlet: 4400 Nyíregyháza, Móricz Zsigmond u. 24. (Almatároló udvar)
E-mail: info@optimalbutor.hu